diplomski rad
BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZMEDU PROIZVOĐAČA I POTROŠAČA

Jelić, Bernarda
Sveučilište u Zagrebu
Tekstilno-tehnološki fakultet
Zavod za tekstilnu kemiju i ekologiju

Citirajte ovaj rad

Jelić, B. (2018). BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZMEDU PROIZVOĐAČA I POTROŠAČA (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:256234

Jelić, Bernarda. "BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZMEDU PROIZVOĐAČA I POTROŠAČA." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:256234

Jelić, Bernarda. "BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZMEDU PROIZVOĐAČA I POTROŠAČA." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:256234

Jelić, B. (2018). 'BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZMEDU PROIZVOĐAČA I POTROŠAČA', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, citirano: 23.09.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:256234

Jelić B. BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZMEDU PROIZVOĐAČA I POTROŠAČA [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet; 2018 [pristupljeno 23.09.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:256234

B. Jelić, "BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZMEDU PROIZVOĐAČA I POTROŠAČA", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:256234

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.