master's thesis
COLOURS AS A COMMUNICATIONAL MEDIUM BETWEEN THE PRODUCERS AND THE CONSUMERS

Bernarda Jelić (2018)
University of Zagreb
Faculty of Textile Technology
Department of Textile Chemistry and Ecology
Cite this document...

Jelić, B. (2018). BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZMEDU PROIZVOĐAČA I POTROŠAČA (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:256234

Jelić, Bernarda. "BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZMEDU PROIZVOĐAČA I POTROŠAČA." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Textile Technology, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:256234

Jelić, Bernarda. "BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZMEDU PROIZVOĐAČA I POTROŠAČA." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Textile Technology, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:256234

Jelić, B. (2018). 'BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZMEDU PROIZVOĐAČA I POTROŠAČA', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Textile Technology, accessed 18 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:256234

Jelić B. BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZMEDU PROIZVOĐAČA I POTROŠAČA [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Textile Technology; 2018 [cited 2019 August 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:256234

B. Jelić, "BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZMEDU PROIZVOĐAČA I POTROŠAČA", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Textile Technology, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:256234