diplomski rad
BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZMEDU PROIZVOĐAČA I POTROŠAČA

Bernarda Jelić (2018)
Sveučilište u Zagrebu
Tekstilno-tehnološki fakultet
Zavod za tekstilno-kemijsku tehnologiju i ekologiju
Citirajte ovaj rad...

Jelić, B. (2018). BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZMEDU PROIZVOĐAČA I POTROŠAČA (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:256234

Jelić, Bernarda. "BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZMEDU PROIZVOĐAČA I POTROŠAČA." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:256234

Jelić, Bernarda. "BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZMEDU PROIZVOĐAČA I POTROŠAČA." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:256234

Jelić, B. (2018). 'BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZMEDU PROIZVOĐAČA I POTROŠAČA', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, citirano: 22.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:256234

Jelić B. BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZMEDU PROIZVOĐAČA I POTROŠAČA [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet; 2018 [pristupljeno 22.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:256234

B. Jelić, "BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZMEDU PROIZVOĐAČA I POTROŠAČA", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:256234