Sveučilište u Zagrebu Tekstilno-tehnološki fakultet Zavod za dizajn tekstila i odjeće
Citirajte ovaj rad
Obajdin, P. (2019). Marketing miks modne marke "Anello" (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:652964
Obajdin, Paulina. "Marketing miks modne marke "Anello"." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:652964
Obajdin, Paulina. "Marketing miks modne marke "Anello"." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:652964
Obajdin, P. (2019). 'Marketing miks modne marke "Anello"', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:652964
Obajdin P. Marketing miks modne marke "Anello" [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet; 2019 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:652964
P. Obajdin, "Marketing miks modne marke "Anello"", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:652964