Sveučilište u Zagrebu Tekstilno-tehnološki fakultet
Citirajte ovaj rad
Stiperski, M. (2019). Uloga analize tržišta u poslovnom planiranju za tvrtke iz odjevne industrije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:244030
Stiperski, Monika. "Uloga analize tržišta u poslovnom planiranju za tvrtke iz odjevne industrije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:244030
Stiperski, Monika. "Uloga analize tržišta u poslovnom planiranju za tvrtke iz odjevne industrije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:244030
Stiperski, M. (2019). 'Uloga analize tržišta u poslovnom planiranju za tvrtke iz odjevne industrije', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:244030
Stiperski M. Uloga analize tržišta u poslovnom planiranju za tvrtke iz odjevne industrije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet; 2019 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:244030
M. Stiperski, "Uloga analize tržišta u poslovnom planiranju za tvrtke iz odjevne industrije", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:244030