završni rad
Pozicioniranje i postupci brendiranja odjevnih proizvoda na tržištu

Zorić, Antonija
Sveučilište u Zagrebu
Tekstilno-tehnološki fakultet

Citirajte ovaj rad

Zorić, A. (2019). Pozicioniranje i postupci brendiranja odjevnih proizvoda na tržištu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:548755

Zorić, Antonija. "Pozicioniranje i postupci brendiranja odjevnih proizvoda na tržištu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:548755

Zorić, Antonija. "Pozicioniranje i postupci brendiranja odjevnih proizvoda na tržištu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:548755

Zorić, A. (2019). 'Pozicioniranje i postupci brendiranja odjevnih proizvoda na tržištu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, citirano: 15.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:548755

Zorić A. Pozicioniranje i postupci brendiranja odjevnih proizvoda na tržištu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet; 2019 [pristupljeno 15.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:548755

A. Zorić, "Pozicioniranje i postupci brendiranja odjevnih proizvoda na tržištu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:548755

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.