Grilec Kaurić, A. (2009). Marketing mode u industriji tekstila i odjeće. Market-Tržište, 21. (2), 219-234. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:595612
Grilec Kaurić, Alica. "Marketing mode u industriji tekstila i odjeće." Market-Tržište, vol. 21, br. 2, 2009, str. 219-234. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:595612
Grilec Kaurić, Alica. "Marketing mode u industriji tekstila i odjeće." Market-Tržište 21, br. 2 (2009): 219-234. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:595612
Grilec Kaurić, A. (2009) 'Marketing mode u industriji tekstila i odjeće', Market-Tržište, 21(2), str. 219-234. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:595612 (Datum pristupa: 23.01.2025.)
Grilec Kaurić A. Marketing mode u industriji tekstila i odjeće. Market-Tržište [Internet]. 2009. [pristupljeno 23.01.2025.];21(2):219-234. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:595612
A. Grilec Kaurić, "Marketing mode u industriji tekstila i odjeće", Market-Tržište, vol. 21, br. 2, str. 219-234, 2009. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:595612. [Citirano: 23.01.2025.]