University of Zagreb Faculty of Textile Technology Department of Fashion Design
Cite this document
Gržin, N. (2020). Društvena uloga nakita i njegova prezentacija u mediju modne fotografije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Textile Technology. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:609184
Gržin, Nera. "Društvena uloga nakita i njegova prezentacija u mediju modne fotografije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Textile Technology, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:609184
Gržin, Nera. "Društvena uloga nakita i njegova prezentacija u mediju modne fotografije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Textile Technology, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:609184
Gržin, N. (2020). 'Društvena uloga nakita i njegova prezentacija u mediju modne fotografije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Textile Technology, accessed 05 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:609184
Gržin N. Društvena uloga nakita i njegova prezentacija u mediju modne fotografije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Textile Technology; 2020 [cited 2025 February 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:609184
N. Gržin, "Društvena uloga nakita i njegova prezentacija u mediju modne fotografije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Textile Technology, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:609184