undergraduate thesis
Uloga društvenih medija u promotivnim aktivnostima proizvođača brze mode

Kukulj, Jagoda
University of Zagreb
Faculty of Textile Technology
Department of Fashion Design

Cite this document

Kukulj, J. (2020). Uloga društvenih medija u promotivnim aktivnostima proizvođača brze mode (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Textile Technology. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:341520

Kukulj, Jagoda. "Uloga društvenih medija u promotivnim aktivnostima proizvođača brze mode." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Textile Technology, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:341520

Kukulj, Jagoda. "Uloga društvenih medija u promotivnim aktivnostima proizvođača brze mode." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Textile Technology, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:341520

Kukulj, J. (2020). 'Uloga društvenih medija u promotivnim aktivnostima proizvođača brze mode', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Textile Technology, accessed 23 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:341520

Kukulj J. Uloga društvenih medija u promotivnim aktivnostima proizvođača brze mode [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Textile Technology; 2020 [cited 2024 March 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:341520

J. Kukulj, "Uloga društvenih medija u promotivnim aktivnostima proizvođača brze mode", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Textile Technology, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:341520

Please login to the repository to save this object to your list.