University of Zagreb Faculty of Textile Technology
Cite this document
Stiperski, M. (2019). Uloga analize tržišta u poslovnom planiranju za tvrtke iz odjevne industrije (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Textile Technology. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:244030
Stiperski, Monika. "Uloga analize tržišta u poslovnom planiranju za tvrtke iz odjevne industrije." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Textile Technology, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:244030
Stiperski, Monika. "Uloga analize tržišta u poslovnom planiranju za tvrtke iz odjevne industrije." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Textile Technology, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:244030
Stiperski, M. (2019). 'Uloga analize tržišta u poslovnom planiranju za tvrtke iz odjevne industrije', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Textile Technology, accessed 05 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:244030
Stiperski M. Uloga analize tržišta u poslovnom planiranju za tvrtke iz odjevne industrije [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Textile Technology; 2019 [cited 2024 November 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:244030
M. Stiperski, "Uloga analize tržišta u poslovnom planiranju za tvrtke iz odjevne industrije", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Textile Technology, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:244030